Alla hjärtans daaay

Igår när jag var ute och gick med hunden så såg jag två svarta prickar ute på isen borta vid sjukhuset. Chansade hejvilt och skickade ett sms till Anna och frågade om den ena pricken var hon och den andra hennes hund. Det var det. Jag har alltså inte bara extremt bra hörsel, tydligen så ser jag också jävligt bra så jag gick dit och vovvarna fick springa runt på isen en stund innan jag gick tillbaks till badhuset och actic.

När jag var klar med mitt pass så stormade alla härnösands småungar in i omklädningsrummet. En av dom skulle in i skåpet bredvid mig, inte bokstavligt talat då vilket iof hade varit hilarious men in och hämta sina saker och hon frågade först om jag hade några muskler och sen sa hon att hon hade hoppat i alla bassänger och att det var "svinkallt" i den stora. Check! En pojke var där med sin morsa också och han vägrade torka håret med argumentet: "HAR INDIANERNA DET SÅHÄR VARENDASTE DAG DOM ELLER?!?!!" Sen nöp han tag i hennes pattar och vrålade att han skulle klämma ur all mjölk som fanns där och ungefär precis då så kunde jag inte hålla tillbaks skrattet längre så jag var tvungen att gå ut därifrån!

På tal om nåt helt annat än indiander och bröst så har mina fem senaste beställningar från cdon varit på hörlurar, likadana varje gång och dom som jobbar där lär ju börja skratta åt mig snart om dom inte redan gör det. Ligger väl nån jävel på golvet i deras lager som inte kan ta sig upp för han har skrattat så att han har brutit ryggen eller nåt. Hur som helst så har Mio alltså tuggat sönder alla hörlurar och när vi ändå är inne på det så kan jag ju passa på att lista lite annat som han ätit upp på senaste tiden: örhängen, plastbitar, 400 ton sten och grus, öronproppar, pennor, skinnhandskar och diverse annat smått och gott!

Jaaahapp annars då, idag ska det tydligen vara alla hjärtans dag, fint osv. Jag och mamma åkte till birsta där det i princip bara var vi som gick runt, kändes som att vi hade hyrt hela stället och det var ju inte helt fel..utom för plånboken då. När man får mer plats så ser man ju alla kläder så mycket bättre och bara det att jag köpte örhängen för 500 spänn säger väl det mesta så jag tycker att vi stannar där!

Anna, hunn å en till hunn! (edit: inte i ordning från vänster till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0