Devils work

Förra måndagen skulle Mio ha kastrerats för sitt eget bästa men det blev inget av för veterinären hade blivit sjuk minsann och sånt händer ju bara mig. Jag kan slå vad om att han säkerligen inte hade varit sjuk en endaste gång under senaste 7 åren men nu var det liksom dags tydligen och det må vara ett litet problem men jag var irriterad redan innan och bättre blev det ju inte direkt. Jag väntade i princip bara på att kyrkans jävla klockspel skulle höras ända upp till kusthöjden som grädde på moset, nu tändaaas tuuuuseeen juleeeeljuuuus<3

Nä, den senaste veckan har jag inte kommit nå vidare överrens med gud och hans..anställda. Faktum är att jag tror att han har tagit semester och åkt till mallis eller nåt annat charterställe som den svennebanan han är för det känns som att djävulen himself har suttit vid spakarna och lekt lite istället. Knepigt val av semestervikarie kan man ju tycka men sen har han ju ställt till med en del elände också. Bland annat så har han fixat in Björn Ranelid i melodifestivalen, dragit in iskyla över hela landet, sett till att alla måste ha en såndär ful tidslinje på facebook samt fått mig att fastna med jackfickorna i en biostol inte bara en utan två gånger.

Nämen nu börjar det väl bli ordning på torpet trots allt! Hunden är kastrerad och på söndag drar kontoret igång med min älskling David Druid. Vi är bästa kompisar på facebook och vi brukar baka bullar i chatten varje fredag, mestadels för att han tycker att jag är extremt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0