Elefanter i möblerade rum

Igårkväll fick jag besök av Annelie, Danne, Mimmi och Bobbo. Vi käkade en dundermiddag och hoppade sedan direkt in på plump-vm som jag vann kvällen till ära! Bobbo lyckades mot alla odds att undvika spilla vin i min soffa denna gång, han valde köksgolvet istället och själv rev jag ner ungefär allt i min väg så det var ju tur att det var hemma hos mig vi höll hus så att säga. Man kan inte ha elefanter i möblerade rum, tydligt det!

Hur som helst så skrattade jag halvt ihjäl mig under hela kvällen kändes det som och efter ett tag ramlade Alexander, Patrik, Johan och nån till in här innan vi vandrade vidare till krogen via Maddes nya skoaffär där vi spanade in hennes nya skrivbord och lite annat intressant. Även på krogen var det riktigt trevligt men sen var det inte så roligt längre. För att sammanfatta det hela lite kort och utan att gå in på varför så resulterade det i att jag bröt ihop totalt. Kristeamet har ju alltid jour dock så i min hall stod Annelie, Bobbo och Danne redo att trösta och det får man ju verkligen vara glad för! Trodde att jag skulle vakna upp idag och vara happy igen men det är jag inte, jag är fortfarande helt förstörd och tom i skallen så nu tänker jag ta en paus i bloggandet ett tag ba så ni vet! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0