Hurfanskaruharenurå?!!!!

Det finns en grej som jag inte riktigt kan släppa och som är rätt viktig att reda ut med tanke på världsfreden. I nån reklam som körs ungefär hela tiden på tv för tillfället så använder dom en låt som hör hemma i antikrundan. Alla vet vilken det är, den är extremt jobbig och han sjunger "Jag tror jag tror på sommaren" typ 700 gånger. Nu känner jag att jag måste gå till botten med det här, inte nog med att det är en hopplöst uttjatad och jobbig låt så är den också väldigt förvirrande om man råkar tänka en gång för mycket.

Alltså, "Jag tror jag tror på sommaren"? Den textraden måste ju alltså innebära att han TROR att han tror på sommaren men inte är riktigt säker. Då kan man ju tycka att han borde ta reda på det innan han ställer sig och sjunger om det. Och som Danne så fint la fram det på ansiktsboken för nåt tag sedan: "....jag tror jag tror på sol igen!?!?! har han då blivit blåst av solen men sedan varit schysst å ger solen en ny chans eller vafan händer där?? nää skärpning Mats... för FAAAN!!" Ja, för att fylla på Dannes lilla meddelande till Mats där så kan jag säga att om det inte kommer en förklaring inom en snar framtid så finns det en risk för att det här slutar illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0