I ro ni

Imorse stod Jakob Öqvist i vakna med the voice och snackade om nån forskning som visade att folk som inte förstår ironi är mindre intelligenta. Han hade problem med folk på twitter och jag förstår precis vad han menar så tack för att det ääääntligen finns bevis för det! Ironi är min kärlek här i livet och jag är ju jävligt smart så det måste ju bara stämma.....Nämen allvarligt talat, det värsta och mest frustrerande som finns är när folk tar det mest uppenbart oseriösa seriöst, då vill man ju bara knövla ihop dom i en liten ful jävla kartong och skicka iväg dom till nån öde ö på andra sidan jordklotet.

Namnet på denhär lilla trevliga blöggen kommer ju (helt logiskt osv) från "Ingen bor i skogen" som gick på teveee för några år sedan och där har vi ju ett riktigt bra exempel. Förstår man inte det roliga i den serien så har man nog inte så mycket här att göra för då tror man väl på fullaste allvar att jag har hotat Mats Olin till livet, att jag tror att det ligger nån med bruten rygg på cdons lager och att jag tänker skicka runt mina barn på rullband i underjordiska gångar i framtiden! Well nog om det, här kommer ett seriöst träningstips:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0