Jääännie

Imorgon kommer denhär sköna bönan och hälsar på mig, det känns som att vi inte har setts sen hon slängde ur sig att det minsann hade varit en trombon i Gussjö när det blåste som satan i höstas och hade gått en TROMB så Bobbos morfars tak hade blåst bort eller nåt sånt.

Faaast det har vi ju, men nu var det ett tag sen eftersom hon har flyttat så det ska vi ta igen med att gå på bio och förmodligen skratta ihjäl oss åt "En gång i Phuket" och sen bädda ner oss i varsin del av min soffa och prata non stop tills vi brinner av. Fint värre!


Kommentarer
Postat av: jäääni

HAHAHAHHA! asså jag är ju så jävla vacker!! :')



... saknar din soffa kom jag för övrigt på häromdagen. Så jäkla s.köööön!

2012-02-19 @ 17:09:36
URL: http://[email protected]
Postat av: jiiiibe

Ja du är för schnyyyyggg!! Tur du får sova på soffan på lördag igen då ;)

2012-02-19 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0