Sönda!!!!!

Denhär helgen blev en relativt lugn helg vilket behövdes efter en hektisk vecka som bestod av allt förbannat. Det var på fullaste allvar på den nivån att jag inte visste vilken dag det var, att det kändes som att jag var på tusen ställen samtidigt, att jag inte hann plugga och att jag städade lägenheten flera gånger för att jag glömt bort att jag redan gjort det osv. Sååå i fredagskväll la jag mig helt enkelt bara i soffan och låg kvar där, minns inte ens vad jag såg på tv eller när jag somnade.

Igår gick jag och mamma bingorundan med hundskrälle i finvädret innan det var dags för jobb och sen middag hemma hos mormor och morfar där vi skrattade ihjäl oss åt ett 6-pack öl (lång historia som jag inte ens kan återge) och kollade på mello som resulterade i att jag dog långsamt för att alla låtar va så värdelösa. På tal om jobb så har jag fått ett nytt..ja...jobb. Där ser man vilken skillnad en utbildning kan göra och då är det till och med ett års plugg kvar av tre för min del. Gick in på arbetsintervjun och fick en anställning samma dag, då känns det ju som att man har gjort rätt val i livet så att säga!

Idaaaag återuppstod jag efter mellokatastrofen och tog mig iväg och kollade på handboll med Annelie, sen lunchade vi och efter det så köpte vi med oss fika och åkte hem till Linda och Ante där Mimmi också dök upp efter ett tag. Seeeeeeen var det åter igen dags för jobb för min del och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa där jag har hunnit med att både äta middag och få en kallsup på godis. Nu = kolla in Ove Sundberg och kontoret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0