Nästa problem

Jag har precis överlevt ett zumbapass, andra passet på en vecka till och med. Från att ha varit väldigt skeptisk så har jag gått till att bara vara aningen skeptisk tack vare att det var lite mindre folk där idag. Förra veckan var ju dock värre, det var helt knökfullt i danssalen och nåt svängrum var det ju inte tal om. Jag hamnade bredvid en tjockis med noll koll på varken kroppsdelar eller takt i låtarna som klappade till mig 150 gånger i minuten, alla dansade åt olika håll hela tiden och ingen hade koll på nånting. Sen gjorde jag ju misstaget att stanna upp en stund och titta på alla medelålders kvinnor mitt bland alla som skakade höfterna till "sexy and I know it" och helt plötsligt började jag skratta sådär som jag är så bra på (fel plats, fel tillfälle). Som tur var så var jag inte ensam om det och jag gick faktiskt ut därifrån när jag kände att det fanns en risk att golvet skulle ramla ner en våning...

Och bara det var ju ett äventyr förresten, att ta sig ut därifrån alltså. Det kändes som ett tv-spel som gick ut på att springa under folks armar och undvika att bli träffad, man fick springa två meter, stanna, springa en meter, stanna, springa fem meter, stanna och ja..Från det ena till det andra,  jag var ju ganska snäll mot Robban igår känner jag, men sen slog det mig att han är irriterande lik en (riktig) kändis i den där videon. Så vips, här har vi alltså nästa problem:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0