Blooowing in the wiiiiiiiind

Ja jag säger då det jag! Här tror man att det har hänt nåt spännande när man kommer tillbaks från en promenad med hunden och ser att hela jävla området där man bor är avspärrat. Det var poliser och brandmän överallt och min första tanke var "vafan händer?", min andra tanke var "exakt huuuur hade dom tänkt att jag ska komma hem???". När det gäller den första tanken så kunde det ju vara vad som helst..mord, en bomb, ett bankrån osv men icke då! Taket på domkyrkan höll helt enkelt på att blåsa bort och det var ju en fin tanke att spärra av då, med tanke på vad som hände på tåget hem från Åre så kändes det som att det fick vara nog med att få saker i huvudet för min del! Nu låter det ju som att polisen gjorde allt dedär för min skull, och så är det ju såklart, inte nog med att jag nu mer träffar en polis på heltid så varkar det ha smittat av sig på dom andra som också gör allt för mig, förutom att tänka på att jag var tvungen att gå världens omväg för att kunna ta mig hem då........................

Well, hem kom jag i alla fall tillslut och jag började kolla på en föreläsning i fastighetsrätt för att en sekund senare somna i soffan där jag blev kvar ett bra tag. Hade nån tanke på att gå och träna, för nåt tag sedan så gick mitt årskort på actic ut och i samma veva blev jag dödssjuk i förkylning så jag blev liggandes inne i två veckor vilket innebar noll träning på ett bra tag så det kändes som att det kunde vara dags. Köpte ett fint "guldkort" igår vilket innebär att man får invardera både spegeln, actic, badet och alla pass precis hur ofta och när man vill men det var ju skit samma när jag hade sovit ett tag och motivationen hunnit rymma till andra sidan jordklotet..Klev dock upp och tog mig i kragen trots allt och då vände det totalt istället, först ett pass Sh'bam (jävligt roligt kan jag ju säga till er som aldrig har testat) och sen bodypump direkt på det. Efter den fantastiska lilla mjukstarten så ligger jag här som en pensionär nu och imorgon lär jag ju inte känna mig smidigare direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0