666

Under denhär inveckan har jag medvetet undvikit att gå på föreläsningar (förutom kriminalvårdens) för att jag har upptäckt under domhär åren att det inte ger mig så överdrivet mycket, jag ooooooorkar helt enkelt inte lyssna på folk som babblar oavbrutet i flera timmar! Många gånger är det sånt man redan läst som dom bara upprepar = slöseri med tid och det kanske är därför det har hänt förut att jag somnat både en och två och tre gånger....

Det absolut värsta är ju när det är nån seg och flummig jävel som ska stå och prata. När dom inleder precis ALLT dom säger med "ehhhhhh" så tappar jag tålamodet efter typ en minut och känner för att avsluta meningarna åt dom som föreläser så att dom blir klara nån jävla gång. Sen om folk ställer dumma frågor efteråt som gör att det drar ut ännu mer på tiden så vill man ju bara spränga hela stället i luften.

Hur som helst, imorse vaknade jag klockan 5 för att det blåste som satan ute, och som vanligt då så låter det som att det sitter nån idiot på min balkong som konstant blåser i en flaska så att somna om var ju inte aktuellt. Jag var seeeviiiintrött på examinationen och ville bara bli klar så jag kunde gå hem och sova. Våran grupp satt ute i fiket och det gick ju finfint men alla som var där i övrigt hade ju kunna fått försvinna ögonaböj. Jag hade nog fan djävulshorn i pannan tror jag, droppen var när det stod nån brud och visade stretchövningar, nån annan som hoppade runt som nån apa och tre meter från henne stod det en snubbe med nån jävla kjol, barfotaskor, tygpåse och dreads.............Då skrek jag högt inombords att dom borde ta sin jävla nycirkus till nån annan världsdel!!

Kommentarer
Postat av: jennsan

Hahahaha!!
Vilken härlig dag johänabanäääna :)

Postat av: Anonym

Ja skoja inteeeee!! Ihopbrytning-VM i OS-SM!!

2012-11-08 @ 21:19:17
Postat av: Anonym

kulturmänniskor är ju det bästa som finns ;)

2012-11-19 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0