Hottie at the gym!

Idag har jag varit fantastiskt produktiv! Jag har bland annat ofrivilligt lyssnat på halv- till helstörande panfjöltsindianmusik från torget, tvättat bilen (utomhus i slutet av november måste ju ändå vara nåt form av personligt rekord), städat, tvättat, spenderat 2200 spänn på apoteket, diskat, walkat the dog X5, jobbat, varit på utlandsresa i solariet, storhandlat och tränat.
 
När det gäller det sista där så var det jag och Fredde som körde ett ben/axelpass på spegeln efter middagen. Det var bara vi och fyra andra där varav en kille som har uppenbarat sig där förr men som jag inte hade sett på ett tag. Jag har ingen jävla aning om vem han är men han är störande snygg bokstavligt talat, jag kan fan inte träna riktigt när han är där för all min koncentration förflyttar sig liksom på nåt väldigt mystiskt sätt sig till hans muskler.......
 
Nu har vi två alternativ här som jag ser det, antingen så gifter han sig med mig så vi kan träna lyckliga tillsammans i alla våra dar utan att jag behöver fundera på vem han är eller så gifter jag mig med han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0