Trettiondenovember

Jaha då var det fredag igen då!? Jag tycker bannemig att det känns som att det inte är nåt annat än helg nu för tiden...fattar inte vart veckorna tar vägen och nu låter det som att det vore nåt negativt men det är det inteee såklart, fredagkvällar är ju bland det bästa som finns med Andreas Carlssons snyggface på tv i hela 1,5 timme! Sen att det bara verkar finnas tre filmer i hela jävla världen som får visas (Notting hill, Kärleken checkar in & Bridget Jones dagbok) är ju en annan sak..........
 
Igår var jag och Annelie bort till Ronja en sväng eftersom hon fyllde år. I utbyte mot presenter så fick vi fika, ett rätt bra byte ändå måste jag säga och det var himla trevligt att träffa hennes family! Kevin var på hugget som vanligt och det verkade inte finnas nåt stopp i lillmagen och efter en del tjat efter ännu mer götta så fick det vara nog!
 
Kevin: Jag vill ha meeeeeeeeeeeer!!
Ronja: Nej!! Man blir TJOCK..och SJUK!!
 
Haha ja herregud, man kan ju inte göra annat än tycka om na och hoppas på att man blir en lika köng förälder själv! ❤

Kommentarer
Postat av: jennsan

Hahaha!!
Familjen Nordin <3

Postat av: Anonym

ja varför hålla undan sanningen liksom ;) hahah

2012-11-30 @ 16:07:21
Postat av: jibe

Hon är awesome!

2012-12-03 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0