B-day

Har funderat lite över Dannes födelsedagspresent. Det kaaan ju tänkas att det inte är världens enklaste sak att hitta på nåt till honom kanske men this time har han själv hjälpt till rätt bra. Först och främst så vet vi ju alla att han har en förkärlek till Ernst Kirchsteiger, sen så fick jag ett sms för nåt tag sedan som löd:

"JAG KLARAR INTE AV ATT KOLLA PÅ FÄRJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dör!!"

Han tycker varken om tårta eller arga snickaren och han tror inte på spöken, i övrigt så har han också kläckt ur sig "Dock så kommer katter och poliser högst på min "inte tycka om-lista". Poliser på 1a plats, sen kattpoliser å sen vanliga civila katter". Den optimala presenten från en riktigt bra friend vore ju alltså då en dvd med några avsnitt sommar med Ernst, det okända, vilken kass polisserie som helst, Färjan, Pelle svanslös och Leila bakar med fokus på tårtor tänker jag mig?? Kanske skulle ta och rama in bilden på han och Ernst från i somras också när man ändå håller på bara för att den är så jävla fin.. Jag menar tittpårenba!
 

Kommentarer
Postat av: jennsan

AHAHAHAHAHAHA!!!!

Du gör DVD:n och jag slår in Elvis i ett paket 8-)

Postat av: Anonym

Hahah ja det blir seviiiinbra ;)

2012-10-06 @ 00:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0