Dilemma-VM

I veckan så fick jag frågan om jag vill bli träningsinstruktör på simhallen och utmaningar är ju alltid spännande så självklart säger man ju ja. Ska jag ändå träna så kan jag väl lika gärna hålla i passen själv så jag får ha det som jag vill och dessutom köra skiten ur andra tänker jag, men sen var jag ju tvungen att bestämma mig för om jag vill gå utbildning för Body Combat eller för Sh'bam och båda är precis lika roligt och då blev det s. v. å. r. t........
 
Sh'bamen är ett riktigt bra danspass modell fullt ös medvetslös på relativt kort tid (45 min) som jag har kört ett tag nu, Combaten fungerar svinbra som anger management där man får utlopp för irritationer och ilska över både det ena och det andra, det är tex bara att föreställa sig nån man inte tycker om och sen fighta utav bara helvete. På ett combatpass bränner man i snitt runt 740 kalorier så ger man allt vilket såklart är meningen med det hela så kan man känna sig nöjd efteråt. Det lutar åt combat tror jag, jag menar man är ju hyfsat lik en mc-gängsledare eller valfri karaktär i sons of anarchy som denhär snubben är...........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0