Gomorrrooooonnn

JAHA, här vaknar man klockan astidigt:nollnoll av att det är nån idiot som spikar nånstans i huset. Ett tag går det väl bra att lyssna på men såhär tre timmar senare så börjar jag undra hur fan det är möjligt att spika så jävla enformigt utan att vilja slå ihjäl sig själv!?? "PANG-donk-donk(paus)donk-donk-donk-PANG", VARJE. JÄVLA. GÅNG. Vaaaarför inte chocka med att spika lite låtar i slagverkstappning istället liksom, typ "MC Hammer - here comes the hammer" eller nåt sånt!? Det kanske till och med skulle kunna bidra till fredagskänslan, högst troligt inteeee men man kan ju testa i alla fall...

På tal om fredagskänsla så ska jag på after work ikväll efter pluggandet men först så ska jag ta mig ut på en långprommis i skitvädret med Mio och lånevovven Hippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0