INTE TORSDAG

Idag började jag dagen med att inse att idag inte är igår. Det var en jättebra start som bland annat innebar att jag hade missat att lämna in alla lönerelaterade papper så det var bara till att kliva upp och åka till jobbet at once. I fikarummet satt William (i huvudsak) och dom andra och lassade i sig tårta av allt ätbart på denna jord när en annan normalt sett käkar frukost. Inte nog med att jag redan såg ut som att nån hade försökt slå ihjäl mig under natten för att jag var uppe i kattjävlar igår så blev jag ju då dessutom illamående, tårta skulle kunna vara det äckligaste på denna jord näst efter...svinmycket annat men ändå. Inte fan blev det bättre av att jag skrattade åt foket så att jag grinade heller, det resulterade mest bara i att jag inte såg nåt över huvud taget på ett tag.

Efter nån timme på jobbet kände jag att det kunde vara trevligt att få tillbaks synen så jag drog därifrån och åkte ut till Ä-bro och kidnappade med mig Ronja och Kevin in till stan. Man har ju inte köpt en familjebil för intet, barnstol i baksätet blir ett allt med vanligt inslag och det är ju trevligt det! Vi fikade på rutiga där Annelie och Mimmi också dök upp, tog en sväng på stan och sen kollade vi på två lägenheter till Ronja. Träffade Sprock en sväng med vovven och tog en walk och sen blev det middag hos mormor och morfar med the family. Huuur det än är så känns det ju när det är helg även fast man är hemma varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0