Sleeptalker

I min lägenhet pratas det inte bara på dagarna utan även på nätterna som oftast. Det kan bli ganska intressanta diskussioner ibland då jag som oftast vaknar av det och svarar karln som då såklart pratar i sömnen. Ungefär såhär kan det låta:
 
Han: (mummel mummel)...jag tittar på vägen!
Jag: Va??
Han: JAG TITTAR PÅ VÄGEN SAJA!!!
Jag: Ehh, ja det är ju bra!
Han: (suckar som att jag är dum i huvudet och vänder sig om).
 
eller....
 
Han: Hon åker hem.
Jag: Vem?
Han: Hon åker heeeeem.
Jag: Jamen vem?!
Han: Du kan få sprit!
Jag: Va?
Han: ÄHH, skit samma!!
 
Han passar alltså på att vara snäsig och otrevlig när han sover och som om inte det vore nog så brukar han dessutom nypas. Nu är det ju så att hit kan man inte komma och tro att man kan bete sig hur som helst så snart kommer jag börja ge igen..med råge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0