Hej hej, hemskt mycket hej!

Ibland förvånar man sig själv. Jag har tyckt att det ska bli så skönt att vara klar med plugget nu i vår men vips så har jag tänkt om och sökt för ett år till. Tanken är väl att det kan vara bra att ta en magisterexamen också på engång även fast "magister" låter som nån gråhårig gubbe på 60 bast. I lördags fyllde jag 22 år så isåfall är jag ju hela 23 år när jag är magister, det är ju faktiskt inte allt för långt ifrån pension........
 
På tal om att fylla år så bakade jag århundradets kaloribomb till tårta som tamefan räckte till halva stan. Jag fick dela upp bakandet på två dagar och eftersom karln var ledig i fredags så fick han mest bara se glad ut och hjälpa till. Han är dock av den åsikten att man inte kan baka i nyktert tillstånd så han sprättade en cider och sen tror jag nog att han tyckte att det var rätt så roligt ändå! På kvällen var vi iväg på varsitt håll, han på fest med jobbet och jag på restaurang/bio med Camilla och på natten kom han hem fullt sminkad efter att ha blivit utklädd till brud. Mycket ska man få vara med om tydligen :))))
 
I söndags var Ronja och Tobbe här och käkade middag med oss, schuuuukt trevligt var det och det fick man ju sota för igår för sent blev det. Fick inte mycket gjort igår och DET får man ju sota för idag då det blir dubbelt upp så hä ä ba å sätt igång! Tur att man har fint sällskap i soffan i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0