Horribelt.

Det har tamefan varit på bristningsgränsen varje onsdag senaste 10 veckorna men igår blev det helt enkelt för mycket. Idag har jag därför varit tvungen att ringa till jysk från mitt kontor här i soffan som en följd av detta.
 
Jag: Tjena, jag skulle vilja beställa en kudde!
Personalen: Okej, vilken typ?
Jag: Svinstor. Minst 15 meter bred och 30 meter lång. Den måste i alla fall täcka hela vardagsrummet och helst lite mer på onsdagar när det är Bonde söker fru på tv, jag har inte riktigt tid att dö av andras pinsamheter för tillfället.
Personalen: Jamen då fixar vi det!
Jag: Tackarrrr.

Kommentarer
Postat av: B-ruden in da västeråååås

Sånär smiley som skrattgrinar *skrattgrinar*

2014-12-14 @ 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0