Kortslutning

Det märks att det händer saker i kroppen och hjärnbasen just nu kan man väl säga.....
Gick in på sjukhuset idag och skulle hämta remisser vilket man kan tycka låter som en enkel grej men uppenbarligen inte.
 
Jag sätter ju aldrig min fot i hissar eftersom det känns som att dom ska fastna jämt och att jag ska bli inlåst och bortglömd för resten av livet sååååå då valde jag det enda alternativet förutom fasadklättring och hamnade alltså i trapphuset. Det enda jag behövde göra var att gå en trappa ner MEN jag var av nån anledning helt plötsligt tvungen att stanna till lite först och fundera på vart fan trappan upp va. Det fanns ju en trappa ner men ingen upp, vilket jävla skitställe! Helt uppenbart att dom alltså tänkt att jag skulle bli fast där nere och måsta åka hiss upp likt förbannat eller???? Tre sekunder senare slog det mig: Testa vänd och gå åt andra hållet i samma trappa så kommer du upp istället för ner. Dumjävel man är alltså...........
 
MVH rulltrappsskadad människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0