2012

Ja visst ja, jag har ju en blogg osv! Jag har haft en del för mig på sista tiden och att kludda ner nåt här är ju då inte direkt prio ett och än mindre att läsa andras bloggar vilket jag har lagt ner totalt. Jag har ju inte ens skrivit när jag väl har skrivit slår det mig nu utan mest bara slängt upp grejer från youtube, meeen nu är jag i alla fall back on track för några sekunder. Har gjort den absolut sista tentan på psykologikursen nu och på måndag tar vi tag i juridiken, kul i alla fall att man hann andas i två dagar!

Annars då? Igår skulle jag ut snabbt som fan genom porten och ta mig till bilen som stod parkerad precis utanför rutiga och sedan åka iväg. Steg ett och två i denna plan gick ju fint, ut genom porten och till bilen kom jag men inte så mycket längre än så för 20cm framför stod det en bil lite fint sådär och 30cm bakom stod en annan biljävel parkerad. Steg tre i min plan (att åka iväg) ersattes snabbt av något annat (svordomar och diverse symtom på ett kommande vredesutbrott). Stod och stirrade på det hela medan jag kände hur min kärlek till alla fantastiska idioter i denna stad som inte kan köra bil och än mindre parkera bara växte och växte och MITT I ALLT så börjar kyrkans klockspel att spela "nu tändas tusen juleljus"?!?!?! Det kändes ju som att det var precis vad jag behövde, falskt var det också och varför i helvete spelas det jullåtar i januari? Skärpning Gud or I will have to write you another letter!!!

Igårkväll fick jag besök av Danne och vi började se en film på fyyyran som handlade om en snubbe som kunde resa i tiden. Det låter ju kanske som en enkel story när man bara läser det sådär men alltså, så mycket förvirring som vi upplevde under dessa 2 timmar eller vad det nu var har jag nog aldrig varit med om förr! Ungefär såhär lät det i mitt vardagsrum under hela filmen: "Om han inte hade fötts så hade han ju..försvunnit" "Alltså hur fan blir det här?!" "Om han hade dött i framtiden så försvinner han ju inte nu?" "Näee, men om han dör NU så kommer han ju försvinna i framtiden" "Om vi dör kommer vi också att försvinna" osv! David trodde att vi hade ätit nån form av svamp och det var ju nästan så att man började undra själv. Kändes som att vi var uppe och flög lite väl högt ibland och på tal om att flyga:


grej från youtube och så vidare plus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0